ابزار منو ثابت


  • وب انجمن مورفولوژی جغرافیایی
  • 
  • وب هم کلاسی
  • انچه من میخواستم..

    آنچه من می خواستم شعری شد بر زبان گنگ قلم که لغزید بر کاغذ اما ننوشت خط سرودۀ مرا

    ، آنچه من می خواستم چون کبوتری پرید از بام رؤیا...آنچه من می خواستم یک افسانه بود که نرم نرمک زیر چشمان

    به خواب رفته ام آرام گرفت و قطره قطره ذوب شد و لغزید زیر پلک هایم... 

     



    نظرات شما عزیزان:

    ترلان
    ساعت21:36---25 تير 1393
    با کامی تلخ از جویدن هزار بسته ته سیگار

    بیا آخرین پک را به عشق بزنیم

    دود می شویم همین روزها…
    پاسخ: لایک..


    نازنین
    ساعت15:42---25 تير 1393
    قطره های اشک بیقرار نوازشگر گونه هایم است...
    چه کنم که اشک بهترین بهانه برای گفتن از بی تو بودن..برای بیان دلتنگی..برای بیان غربت است...
    پاسخ: لایک......


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:







    برچسب‌ها: انچه من میخواستم

    تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1391 | 21:54 | نویسنده : هادی عزیزی |
    ابزار وب رایگان-جک و لطیفه